sommartider...

OJ nu var det ett bra tag sedan sist... vart ska jag börja? får nog helt enkelt köra en punktlista på saker som har hänt sedan sist!

-balen, som var helt underbart kul, och alla mina vänner var så fina!
- The big thing, studenten! Kan verkligen inte komma på något som jag skulle vilja ändra på i den dagens innehåll så alltså perfekt!
-Jobbat gärnet på mcdonalds, sena kvällar med resultat utav en trött Hanna.
-tripp till västkusten för att hälsa på en vän
-Nytt frisörjobb. Jobbar nu mera på Soheilas hårstuga på hansa city och i stan.
-tripp nr 2 till västkusten gbg, för att gå på Liseberg tillsammans med jobbarkompisar ifrån mcdonalds. Hade väldigt kul, bättre jobbarkompisar får man leta efter. Atmosfear, galen! men vi vågade oss upp i den .
-All min lediga tid använder jag till att umgås med mina fina vänner!

Och nu är det sommartider så räkna med uppdateringar! vill ju försöka samla allt här, alltid lika roligt att titta tillbaks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0