Man måste dö några gånger innan man kan leva

Lång dag på salongen med hyffsat fullbokat för att vara såhär års. Emelie fixade min utväxt så nu känner jag en befrielse och en stor ångest varje gång jag tittar mig i spegeln är nu botad, okej där överdrev jag väl lite men ni förstår.

Sitter nu och svarar på företagets mejl medans jag dricker ur min nya temugg från Ikea, där jag förövrigt var i söndags med min fina vän Amanda och jag köpte en orkidé, kudde och galgar. okej jag är såå redo att flytta hemifrån när jag köper en orkidé på självskaner.

Nej nu ska jag sluta att leka blondinbella och vara en businesswomen.


Kommentarer
Postat av: Elaaaa

lånat din mammas brillor eller ;) hihi

2011-02-10 @ 21:27:07
Postat av: Anonym

nix. Pappas datorbrillor som jag har ibland. förstoring :)

2011-02-11 @ 18:38:11
Postat av: hilda

hahahaha hanna behöver du läsglajjor?

2011-02-13 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0