it´s all about the hair

Ibland är det bra roligt att gå ut med bara(!) killar. Blev en väldig spontan utgång i onsdags bestämde oss vid nio och trettio min senare var jag redo och inne i stan. Träffade  dock en efterlängtad Englands flicka ute i vimmlet och fick sovsällskap.

Upp och jobba dagen efter är kanske ingen höjdare, tur att Hilda var min första kund, hon passade på att få håret fixat utav mig när hon är på Sverige besök.

När jag hade stängt salongen i stan sedan så åkte jag över till andra salongen i Hansa city där jag och Emelie hade lite egen hårvård. Fick även mina extensions fint inklippta i en väldigt naturlig längd. Jätte nöjd, en bild kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0