Lördag

Kom hem igår efter två dagar i fina göteborg. Kent var obeskrivligt bra och jag kan meddela att de är minst tusen gånger bättre live, vilket ös det var! Hela Lisebergshallen var på topp.

På fredagen blev det lite shopping, två fina halsband, en jeansskjorta och som jag har letat efter den perfekta och leggings.

Idag har jag lagt fem timmar till att jobba och om en halvtimme tar jag bussen in för att träffa Linda och Frida över en fika. Kanske blir det en TEEE jag får se, haha ziz.

Imorgon blir det en härlig sovmorgon till kl 05.00 sen bär det av till Jönköping och frisörmässan årets höjdpunkt så himla kul och lärorik dag!

puss♥

Kommentarer
Postat av: ELA

ÄRLIGT... vad blev de för TEEEE :D haha wet puzzy

2010-03-21 @ 18:58:05
URL: http://elalak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0