Tisdag

Jag skulle bloggat igår men bloggen strulade som vanligt. Tränade med Linda igårkväll. Ett hårt styrkepass blev det och hade förväntat mig mer träningsvärk idag så som jag tog ut mig, så blev lite besviken för gick ju in för det. Väldigt bra tips till den som gillar att träna mage är situps på boll, super härligt. Är man dessutom två så pushar man varandra! okej det där var lite blondinbella style, men okej.

Idag var det semlans dag så visst förtjänade man sig en semla, eller? hoppas det. Blev iallafall en fika på mitt favorit ställe, café Nilsson med amanda J och Hilda. Satt och pratade i några timmar och tiden rusade förbi.

Äntligen idag köpte jag en perfekt svart väska, har letat väldigt mycket men har bara hittat plastiga. Så nu är handbagageväskan fixad till London. Köpte den på h&m, som jag vanligtvis inte bruka tycka gör snygga väskor men den här var super. 20 % på valfri vara gjorde priset ännu bättre, tror dom har det tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0