Stress

Stressad dag på lovet. Är den inte till för att koppla av och samla nya krafter till nya skolveckor? Tydligen inte i mitt fall.

Började dagen med jobb, efter det blev det bokstavligt talat att springa in till city för att luncha med tjejerna. Efter det fick jag springa en gång till för att avklara min första körlektion. Äntligen har jag tagit mig i kragen och satt igång med det.

Sitter just nu med en cola light och en liten godispåse ( okej den är väll inte så liten ) och har två härliga tjejer som ligger här bredvid i soffan. Ska kolla på Upp, väldigt ekonomiskt att slippa se höjdar filmer på bio.


-Imorgon är det mig ni ser i backen, och jag tänker inte bryta några ben det har jag inte tid med. London väntar om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0