Lördag

Idag har jag jobbat, det var ett tag sedan men det gick bra och vi sålde mer än väntat. Sedan kom Mandus hem till mig och vi gjorde en god middag. Efter det kom resten av tjejerna och vi kollade på melodifestivalen och hade almänt tramsigt. Usch, den här kvällen hade innehållt alldeles för mycket onyttigheter, men vad gör det, egentligen.

Nej undrar om man ska ta och sova, så rolig är jag när man ska jobba vid kl nio imorn. Alla hjärtans dag firas på ett annolunda sett än vad jag är van vid, men minst lika mysigt. Ut och äta med bästa tjejer är aldrig fel. Den underbaraste dagen för vissa för andra än överskattad.

Tänkte avsluta det här inlägget med två bilder från i torsdags, som förövrigt var väldigt lyckad. Fler sådana kvällar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0