Glamourama

Imorgon är det redan kundpass igen i skolan. Det är verkligen den roligaste lektionen i skolan och den som är mest lik en vanlig vardag som frisör, ser ju väldigt positivt ut för min jobbkarriär när man tycker att det man håller på med är otroligt roligt.

Men det var inte därför jag bloggar just nu. Ska precis kolla på glamourama och tänkte att jag skulle tipsa om det här. Petra, Michaela och Hibbs är tre personer vars bloggar jag läser dagligen. Dom följer deras liv med en serie som visas på tv3play varje avsnitt är ca 15 min och jag tycker att det är väldigt underhållande. Fast jag och den typen av serier går ju väldigt bra ihop. Kolla bara på the city och the hills, i´m in love. Men måste bara tillägga att den där Anna Hibbs är en klass för sig. Så klockren brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0