Tyra Banks show och Gossip girl

Slutade tidigt idag så nu hinner jag änltigen titta på de bra tv-programmen. Just nu sitter jag och kolla på Tyra Banks show. Det handlar om högt överviktiga barn, så himla hemskt och sorgligt. Dels hur deras matuppfattning har kunnat bli så fel och för hur hemskt dom blir behandlade av andra barn. Kan mitt mellanmåls val med fullkornskorpor och en kiwi framför en god bulle ha något med programmet att göra ? haha;)

Nej det jag egentligen väntar på är Gossip girl, missade säsong två när det gick så får titta på reprisen som är kl fyra mån-tors på kanal 5.

         


Kommentarer
Postat av: sofie

haha ja det va där jag köpte lille tshirten(a) haha frågade du ens :O?

2009-09-30 @ 17:45:06
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

hahah amen sÖT ! :D du får testa den utan toffs dåda(a)

JA FORTSÄTT LÄSA MIN BLOGG HANNIS!!

2009-09-30 @ 22:15:24
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0