Härlig fredag

Fredagar måste ju vara den mest uppskattade dagen i veckan. Så skönt att veta att man har två lediga dagar framför sig. Eller det blir ju jobb i några timmar imorgon för min del, men det ska jag stå ut med.

Grattis till min kusin idag som fyller nitton! Hon lever ett riktigt höjdar liv i London just nu, något jag gärna skulle vilja byta med. Fast jag är nog inte riktigt mogen för det. Tänk att kunna gå ner till oxfordstreet varje dag? Jag skulle aldrig kunna hålla i mina pengar. Lyckades inte enns här i sverige i lilla lilla kalmar, en dag som denna. Men om någon utav mina läsare är sugna på att läsa en blogg hur det är att leva i London så är det här adressen: rudin.blogg.se

Nu väntas det en god middag här hemma hos min pojkvän. Senare ikväll blir det mys och babbel med vänner, en superkväll!

bilder på håret är taget så ska försöka ladda upp det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0