Göteborg

Äntligen är en liten trip till Götet bokad och klar. Boendet är mitt i city, tre dagar, med dig, Underbart! Det ska bli skönt att komma ifrån Kalmar, även om det är bara under några enstaka dagar. Skönt att få se något nytt helt enkelt!

Jag har glömt att säga att jag var på bio i helgen. Flickan som lekte med elden. Den var super spännande. Eftersom man satt som klistrad under hela bion så får den helt enkelt
5 hjärtan av 5
♥♥♥♥♥

Nu blir det först idol sedan mitt favoritprogram, helt solkart till och med, så jävla underhållande. Och underhållning som det sedan kan snackas om är ju de vi människor suktar efter. Självklart pratar jag om svenska hollywood fruar!

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0