Bra vecka

Igår var vi lediga, idag en lång sovmorgon och imorn är vi lediga. Hur underbart är inte det ?

Sprang till stan idag direkt efter skolan och shoppade en jättefin pälsis från mq. Jag kan kanske visa er här sen om jag kommer ihåg.

Hösten börja sakta men säkert komma och jag har inte kollat in några höstskor än. Något som verkligen behövs eftersom jag så gott som har ingen sula kvar på mina gamla svarta stövlar. Vill ha ett par lårhöga, svarta, mocka utan klack. Lite väl svårt att hitta det i den här staden. Som tur var ska jag och Jesper boka in en stockholms trip snart. Måste bara stämma överens med jobbschema och skolan först.


Kommentarer
Postat av: J

lårhöga, svarta mockastövlar finns det gott om i London hehe;P

2009-09-22 @ 21:59:41
URL: http://rudin.blogg.se/
Postat av: Julia

Japp, de är grymt bra! Jag har ingen aning om de på Kicks, har inte använt några av dem. Men kan tänka mig att de är medelmåttliga liksom. Bättre än head and shoulders och sunsilk, men det är nog inte i klass med "riktiga" frisörprodukter.

Puss och Kram

2009-09-22 @ 22:32:47
URL: http://jullan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0