23 september

Idag är det den 23 september och min pappas födelsedag, grattis!

En ledig dag från skolan, jag har inte gjort många knop. Det liksom går inte slita sig ifrån den boken jag läser just nu. Samtidigt som jag vill läsa mer och mer vill jag inte att den ska ta slut, trots att jag har sett filmen. Ni som känner mig undrar väll, jag har ju aldrig varit någon läslus!

Klockan har inte slagit åtta än och det är redan nattsvart. Hösten är på god väg. Fast jag tycker inte att vi ska klaga på vädret, varit strålande sol nu några dagar. Ja, man kan ju undra om det här har blivit en väderblogg? Kanske något man ska satsa på så den får en "röd tråd" haha;)

Nu väntas det Te och idol!
                   
                      Bild tagen i Måndags

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah sigge (L) hanna :D

2009-09-24 @ 19:14:40
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0