Vinterkallt och doftljus

Ute är det vinterkallt, det märkte jag när jag var ute och tog en powerwalk med Linda förut innan gossip girl. Vad passar inte bättre än tända doftljus i sitt rum, något som dock dra ner stämningen rejält är den äckliga "&##¤=%  doktor glas boken som våran underbara svenskalärare ha gett oss i uppgift, hundra sidor kvar har jag nu och den ska vara utläst på tisdag. Något som gör mig ännu mer frustrerad är att jag måste skippa min sovmorgon för ett skolarbete som måste göras färdigt imorn. Allt kommer som en fet bomb....åh

                           

Kommentarer
Postat av: J

Haha doktor glas.. läste med den i trean dock. Väldigt seg bok om jag får säga det själv.

2009-10-23 @ 23:31:24
URL: http://rudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0