Tisdag

Idag är det Tisdag och slut på veckans läxor, hur skönt? Annars tycker jag att det har varit en helt okej dag i skolan idag, klippt lite med kniven och så, roligt det där.

Nu väntas kvällspromenad med Johanna och Linda, skönt. Har kommit in i en period där det har blivit kvällsprominixer varje dag nu. Imorgon ska alla vi frisörfjollor ut och äta på restaurang, super mysigt. Slutar redan klockan tolv imorn, och börjar klockan tio.


Testade min syrras brillor, förstår dock inte vitsen med att ha det när man inte har något fel på synen. Nåja skulle jag någon gång få dålig syn i mitt liv så behöver jag ju inte skämmas, för så dumt var det ju inte på mig? hoho

Kommentarer
Postat av: ela

hahahah neeerd. lägg av inte börja med sånna! hahah :D

2009-10-21 @ 16:11:40
URL: http://elaelak.blogg.se/
Postat av: ela

jaa men jag menar att du ALDIRG ska börja med dom även om synen blir sämre.. :p hahah! ssssssäxy

2009-10-21 @ 19:50:01
URL: http://elaelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0