Vampyrer, så heta (kalla?)

Dagen var helt super, så är helnöjd. Filmen var obeskrivligt bra, men tänker inte säga mer för att inte tjata ut hela New moon-hysterin. 

Dagen till ära köpte jag min nyårsklänning som jag har spanat in, lite mer än en månad innan men det är bra att vara ute i god tid. Konstigt att jag bara är det i klädväg och inget annat. Ser det inte som den kanske mest positivaste egenskapen men iallafall:) Köpte även ett par kanon tights som jag kommer springa runt i varje dag framöver tills dom blir alldeles håliga och urtvättade, hehe.

Imorgon ska jag möta Linda efter hennes rugbyträning. Vi ska grillas så vi bli lite bruna nu så här års. Efter det blir det till att springa och köpa en kofta jag har spanat på länge som jag äntligen bestämt mig för att köpa. Sen var det färdighandlat den här månaden.

Godnatt bloggen


Johanna står för new moon vampyr-feelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0