tips

Tänkte tipsa er om två saker som jag inte kan klara mig utan just nu:

Vardag:

Världens bästa concealer kommer från make up store som förövrigt alltid lyckas i sminkvärlden. Den gula används för att täcka det röda. Den röda används för att täcka dem blåa partierna som tex runt ögonen och den vita för att blanda upp.

Fest:

Det röda läppstiftet gör allt, och är så hett den här tiden. Passar perfekt när favoritfärgen är svart på kläder som min är. Det här läppstiftet från maybelline som jag använder har en väldigt fin röd färg. Fatal red nummer 530.

Nu väntar jag in paradise hotel, sjukt synd att vi inte har något gott te här hemma. Bara smaker jag inte tycker om, suck......

Kommentarer
Postat av: emma

Hemma hos mig finns det allt både, vanliga frukte, choklad & grädd te, kärleks te, rabarber och grädd te, himmel te, och så något te till ;) mmmmmmh! kanske ska komma över? ;) Concelern är verkligen historiens bästa köp!

2009-11-24 @ 19:20:56
URL: http://emmsregin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0