Höstlovet

Jag har verkligen varit jätte dålig på att blogga nu under lovet. Tänk att det redan är slut, och nya tag fram till jul är det nu som gäller, tanken glädjer mig inte...

Jag har jobbat hela lovet och idag är min första helt lediga dag. Så något vidare höstlov kan man väll kanske inte säga att jag har haft. Men pengar är ett måste, så vad gör man inte. På kvällarna har jag träffat mina tjejer vi har bla fikat inne i stan, tvmys och bara umgåtts.

I Fredags var vi bjudna till en stor maskeradfest i Västerportslokalen. Den kvällen förgyllde lovet och det var sjukt kul att se hur de flesta hade engagerat sig så mycket med sin utklädnad. Så fort jag får tag i alla bilder som vi tog så kommer det komma upp ett gäng här i bloggen.

Eftersom jag har varit duktig och jobbat på nu så unnade jag mig en mascara från Lancome, hypnose drama. Kan jag verkligen rekomendera till er som gillar mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0