Onsdag

Solen har hållt i sig även idag och det får vi hoppas att den gör till helgen också, det skulle vara mysigt.

Igår utförde jag ett kämpigt pass, inte vilket pass som helst utan klippte Farmors gräsmatta. Som inte längre var en gräsmatta utan snarare en äng, så det var mycket kämpigt kan jag lova er och inte nog med de så kom jag hem med blåsor på händerna aj:(

sitter i skolan just nu, har haft Nationellt prov i matte på morgonen. Efter det så har det varit lite för lugnt, tre timmars håltimme... Nästan så att man hade hunnit åka hem i mellan.

Efter estetiskan idag så blir det en sväng till Farmor som för tillfället bor i Smedby och sedan till Jesper där jag kommer sova inatt.

Ha det bra♥


Någon som är sugen på en svinrygg? haha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0