Underbar helg!

Inte nog med att min helg har varit extra lång, eftersom vi även var lediga i dag. Den har även varit helt prefekt. I Fredags var det en jätte trevlig tjejfest hos söta Lisa. Efter det bar det av till Dogge på lite fest.

På Lördagen var jag i Jönköping på Elmia frisör mässa. Där stötte man på en massa kändisar allt från Lars Wallin, michael Binderfeld till Bobby Odunco. Ett bildregn kommer landa här i bloggen med bilder från visningarna TIGI, American CREW och J Bevelli Hills( Frisören som är skaparen bakom märket är frisör till Brad pitt och Julia Robets, han kommer det också bilder på ).

Jag kom även hem med ett gäng nya produkter som ska testas och visas här i bloggen:)

Så jag hoppas att ni kikar in lite senare och får inspiration:)

puss och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0