Tisdag

Eller är det tisdag? Så skönt att vara ledig, inget som behöver tänkas på, njuta och bara vara.

Nu har äntligen sommaren kommit till Svergie och till vårat kära kalmar. Varit på stranden både igår och idag.

Nu väntar jag och Jesper på ett härligt killgäng och mina söta flickor, Ela, Carro och Cajsa som ska komma hit och se fotboll med öl... hmm nja det är väll inte riktigt det vi tjejer sysslar med. Det blir bacardi breeze i solen. Låter det bättre ? hahaha.

Vill bara säga att min midsommar var strålande! Träffade massa roligt nytt folk. Precis så en midsommar ska vara. Vädret kan man väll egentligen inte heller klaga på då en svensk midsommar brukar innehålla enbart regn.

Vi hörs och glöm inte att njuta av solen.

Ett extra ♥ till min fina kusin som ligger med körtelfeber, krya på dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0