The city

Nu blir det till att sitta framför datorn i ca 30 min till för det har kommit upp ett nytt avsnitt av the city. För er som inte vet vad det är för program så tänkte jag förklara: Ni som läser min blogg vet ju att jag är ett fan av the hills. Whitney som är Laurens jobbkompis i the hills har fått ett nytt jobb. Inte nog med det hon får jobba för kläddesignen diane von furstenberg! Så hon tar givetvis jobbet och flyttar till New york. Nu när hon har lämnat LA bakom sig får man följa den genomsnälla blondinen på nya spännande projekt i staden som aldrig sover.

Gillar ni The hills och till och med vill ha ännu mer mode i det hela så garanterar jag att the city är något för er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0