Måndag

Ny vecka och även nytt skolschema som är så fruktansvärt dåligt... Hur ska jag stå ut att gå så långa dagar 5 gånger i veckan? ggaah!

Idag har inte hänt alls för mycket. Varit och tränat och träffat Jesper en stund.Måste ta mig in till stan någon dag och köpa ny sminkväska... Mitt puder har läckt i hela, det hade jag inte alls någon lust med. Kanske inte sådär väldans kul för er att veta men vad ska jag skriva om när det inte händer alls för mycket i mitt liv just nu? Får helt enkelt ta det som ploppar upp för stunden.

Just nu blir jag bara deprimerad av att kolla på alla fina sommarbilder man har tagit. Sol.Brun.Värme är det jag vill ha just NU.

Nej nu svamlar jag alldeles för mycket. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0