Dålig blogg

Måste erkänna att min blogg är väldigt dålig för tillfället, inget bra upptaterande. Jag ska ändra på det!

Just nu är jag lite halvsjuk men går ändån i skolan som vanligt. Jag har ett stort prov imorgon men har inte börjat plugga. Som vanligt är jag ute i sista sekunden men av någon konstig anledning så kommer jag alltid undan ändån(bara för det så får jag väll ig den här gången).

Har strosat runt på stan dom sista dagarna. Beslutsångest har jag också råkat ut får. Det gällde en klocka, men nu har jag köpt en utav dom och jag har inte ångrat mig än iallafall.

Nu tackar jag för mig så länge ,puss♥

-jag vill ha vår nuuuu!

Kommentarer
Postat av: hilda

vill också ha vår!

2009-01-16 @ 18:34:03
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0