Min helg

Nu har jag inte bloggat om något roligt eller intressant (?) som har hänt i mitt liv på ett tag.

I Fredags var det Tjejmys hos Johanna, även Shan och Jonas dök upp efter en stund. Det blev att hjälpa till med deras cheesecake som dom skulle ha dagen efter, eftersom jag av någon konstig anledning kallas " da chef".

Fast det är väll egentligen Lördagen som är lite mer intressant. Min älskling kom till mig vid lunchtid då vi åt bacon, ägg och hjärtanscones som jag hade bakat. Lite senare på kvällen gick vi ut och åt grekiskt på Athena. Efter det blev det att umgås lite med grabbarna och sedan vidare till en fest. Kvällen kunde inte blivit mer lyckad:)

                                                      
Mina fina rosor som dessvärre har börjat dö ut... Synd att dom inte kan vara för evigt för de är ju så fina, men får hänga dom på tork sen bland mina andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0