Last christmas...

Helgen har varit minst sagt hektisk men otroligt rolig!

På eftermiddagen i fredags hade vi egen hårvård, vilket menas med att vi fixa och donar med varandras hår i klassen. Jag fick en snäppet kallare ton och en utväxt mindre, det tackar jag för.

Efter den egna hårvården fick jag bokstavligt talat S.P.R.I.N.G.A till bussen för att hinna till personalfesten som var väldigt trevlig.

Dagen efter var det dags för en väldigt stressig jobbdag, alla är i stan och ska julhandla så nog får vi mycket att göra.

Efter jobbet var det bara att sätta sig på tåget för att åka till min Amanda i Nybro. Där var det en härlig festkväll/natt som vi kan leva på länge... eller åtminstonde fram till torsdag! På söndagen orkade vi inte röra oss från tvn så det blev en natt till i Nybro...

Amanda är en julmördare och jag en julälskare, vilken tur att vi kompliterar varandra. Men jag tror inte hon älskar julen mer nu, för jag spelade sönder "last chistmas" i alla möjliga versioner i helgen. Så helgens partylåt blir alltså Last christmas!! lovely.

Så där har ni min förklaring till varför jag inte har uppdaterat bloggen på hela helgen.


Kommentarer
Postat av: J

Så skönt att du åker till Nybro för att spendera din helg där ;) Visste väl att Kalmar var lite för stort för dig hehe

2009-12-15 @ 15:23:11
URL: http://rudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0