-Jag lever!

Ja, klart jag gör! Har bara lite mycket just nu. Varierar skolan på dagarna med jobb på kvällarna. Men det funkar, än sålänge. Skulle så gärna vilja hinna med att blogga och lägga upp fina bilder, för tycker faktiskt att det är riktigt roligt att blogga nu för tiden. Ska försöka göra mitt bästa att upptatera bloggen på ett roligt sätt:)

Igår sov min Amanda Hagel hos mig, det gjorde vardagen lite mer rolig. Gick på stan och shoppade en stickad väst, guldhalsband och en fin klocka. Åt lite och åkte sedan hem för att spendera lite tid framför Desperate housewifes.

Nej nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, har hantverk imorn så känner att jag måste vara utvilad, plus att det blir jobb på kvällen.

Godnatt♥


-Back in the days!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0