Underbara helger...

Gud vad härligt det är med helger, att bara använda tiden till det man vill göra. Man känner verkligen suget i kroppen på fredagarna, särskilt när solen skiner ute.

Mina lediga dagar den här gången har jag tillbringat till grillförfest hos Linda med bästa tjejer och sedan vidare på en trevlig killfest.

Lördagen var jag med Jesper, solade hela dagen och sedan kubb och film med vänner.

Även den här dagen har det varit mys med vänner. Hoppas nu att vädret håller i sig till långhelgen, skulle vara hur skönt som helst.

Kanske  tillochmed  att man skulle våga sig på att använda sina nya sandaler imorgon, får tänka på saken.

Kommentarer
Postat av: anonym

vad ska du ha på dig på valborg hanna? :)

2009-04-27 @ 08:09:41
Postat av: Hanna

Jag tror jag tar en vit klänning med tunna svarta strumpisar och höga klackar med antingen skinn eller jeansjacka till. Om jag inte hitta något nytt vill säga. Sol och 20-25 grader den dagen tackar vi för:D

2009-04-27 @ 19:01:07
URL: http://hannyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0