Måste ha begär

Nej nej och åter nej. Jag har hittat en super fin volang klänning från monki som jag bara måste ha. Så jäkla jobbig att man inte har en fet plånbok just nu. För jag har ju självklart varit så smart att shoppat upp hela bidraget redan...

Och inte nog med detta. Mamma kom hem och sa
 - Den väskan du hade kollat på jag tro den va på halva priset.
- jag bara va den ??? varför köpte du den inte då??????????
- jag visste inte om de va den, men skynda dig in imorgon för det fanns bara en kvar.

Så nu är jag bra bitter och mitt hjärta dunkar för fullt, jag går ju till tjugo i fem imorgon! 100 jävla spänn för drömväskan just nu.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst, alla pjucksen är snygga, vill också ha de med nitar och de fransade och alla möjliga slags gladiator sandaler! =) Den där klänningen från monki är så söt! Den finns som linne också ;)

2009-04-09 @ 10:34:45
URL: http://modenessa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag har öppnat bloggen igen och kommer inte att ligga på latsidan den här gången. Ta en titt när du har tid. Kommer att ändra designen och fler inlägg. Missa inte det Hanney ;)

2009-04-18 @ 23:58:29
URL: http://livetenligtdaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0