Hej solen

Hur underbar vecka har inte det här varit med all solsken?!
Vi ska utnyttja det här fina vädret med mysig grillning ikväll.

Gud vad dåligt av mig att inte blogga på en hel vecka.. Fyskäms. När kameran är sönder och allt så ska jag lösa det här på annat sätt, så att den blir mer läsvärd vill säga.

Jag har shoppat lite nu i veckan också, så de ska jag försöka visa upp. Kanske blir en bild eller två redan imorgon när jag ska inviga en söt blus.

Ska även ge lite hårstylingprodukter tips som jag köpte med mig från mässan( fyyy en gång till på mig att jag inte har gjort det tidigare).

Så hoppas det kommer bli lite roligare nästa gång ni kikar in här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0