Big sexy hair

När jag var på frisörmässan i Jönköping för ett tag sedan så köpte jag med mig lite produkter. Tre av dom produkterna köpte jag från ett märke som inte är så känt i Svergie än, men i USA. Sexy hair heter märket och tänkte börja med Big sexy hair spray & play Harder.

Det är ett helt vanligt hårspray som ska tillföra en liten aning volym men främst hålla frisyren på plats. Jag tycker personligen att sprayet var helt okej, håller mina lockar på plats vilket är huvudsaken. Ett minus för den fula flaskan bara
Betyg: ♥♥♥
Tre av fem


Kommentarer
Postat av: Becca

och jag saknar dig! kommer nog på måndag :) <3

2009-04-04 @ 09:08:33
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0