all good things come to an end

Så nu var det slut på det roliga (sköna) . Haft ett underbart lov och har latat mig till 100%. Har även kommit på att jag behöver ett litet uppehåll med allt festande, kan vara skönt/nyttigt för kroppen.

Helgen var grym med en helmysig fredag. Josse kom till salongen och vi gjorde hennes blivande balfrisyr och jag tror att det hela blev bra tillslut. Efter det så blev det kinamat och slutligen bar det av till en maskeradfest.

Sista dagen på ledigheten fick jag spendera med plugg, inte superhärligt precis men jag har verkligen mig själv att skylla på. Nu ska jag sakta avsluta den här dagen, jag börjar med ett färskt avsnitt av The hills ♥
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0