Lördag

Igårkväll kom Jesper till mig. Blev att köpa lite gott och kolla på råttatouile(stavning?)  jag somnade på slutet, tur det för Jesper sa att det blev lite sorgligt. Idag gick vi och åt på restaurang och kollade lite i stan Jesper köpte sig en jättefin lila tröja, fanns inte på hemsidan så kan inte visa den kommer från h&m. Jag blev utan saker eller ha köpte mig ett vitt nagerlack, är så trött på dom färgade lacken som jag har andvänt hela sommaren. Så nu blir det naturligt och kanske vinrött och lila lack, det får vi se framöver.

♥T-shirt- GT
♥jeans-h&m
♥väska-GT
♥klackar-Daily Express
♥armband-h&m
♥svart ring-indiska


Nu bär det av till Cajsa för myskväll

Kommentarer
Postat av: hilda

svar: jamen eller hur, monki är verkligen bäst :)

2008-09-14 @ 10:14:53
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0