icke sparare

Det går inte så bra för mig det här, ska spara mina pengar till en blivande Londonresa. Jag vet vilken ångest jag skulle få om jag inte hade sparat tillräckligt så jag kan köpa mycket fint. Men det liksom kliiiiiiiiiiiiiiar i fingrarna, förstår ni? jag vill ha nytt nytt höstmysiga saker. Nåja mina nya uggs glädjer mig fortfarande men en sak till . Jag hittade en urmysig ,stickad ,stor ,grå  tröja i Farmors garderob perfekt! Den fick följa med hem till mig.

Nu ska jag ringa ett samtal sedan blir det nattinatti

Kommentarer
Postat av: ela

keft du har mycket kläder du behöver inte ett enda plagg ! :D

2008-09-30 @ 08:29:45
Postat av: J

Du, om jag säger att du ska spara vartenda öre tills du kommer till London så ska du lyssna på mig! Annars kommer du bara ångra dig när du är där ;)

2008-09-30 @ 10:12:48
URL: http://rudin.blogg.se/
Postat av: cajsa

håller med ela ju...

haha

2008-09-30 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0