back on track

dröjde visst inte länge innan jag satt här igen... Men det är bra, då har jag något intressant att hålla mig vid liv med. Ska jag sammanfatta händelser i samma inlägg? det är nog bara onödigt att göra flera.

I min kamera fanns bland annat en outfit bild från någon dag i veckan, bättre sent än aldrig? Men jag har ärligt talat inte något vettigare att göra... Jag tycker ju själv att det är roligt att kolla på andras outfit bilder, inte för att jag tror att mina är så jäkla intressanta. Men för att vara en i mängden så, kör jag på samma race ;)

♥t-shirt, GT
♥jeans-Monki (absolut dom skönaste brallorna jag äger, vill ha dom i svart och alla andra möjliga färger)
♥armband-h&m


 I Torsdags hade vi en liten klassfest, eller ja för halva klassen iallafall! Började bra och slutade bra. Galen kväll helt enkelt!



 Och idag vaknade jag upp hos Jesper. Åkte in till stan med mamma och pappa , åt på restaurang och fick en tröja. Så jag är mer än nöjd=)



Kommer från GinaTricot, synd bara att det är 100% akryl, luftigt och fint va, men det får gå:) Ser ut som den kommer bli min favorit i höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0