Onsdag

Idag vill ni inte veta vilken otur jag hade. Vi har ju idrott på onsdagsmorgonar. Var där ombytt och klar fitt for fight och sedan är givetvis idrotten inställd. Fick panik som stod där helt själv, som tur var kom emelie som också hade missat det. Tyvärr så pluggade jag till det förbaskade provet samtidigt som jag kollade på DH så hade inte tid att sitta vid datorn. åå där gick jag miste om en 1 h och 30 min sovmogon!!

Nog om det. Imorgon är det temadag för oss på frisörprogramet och det börjas med gemensam frukost. Blir nog en trevlig dag och efter det ska jag klippa mig. Kanske att ni får se resultatet här imornkväll om det inte blir katastrofotalt vill säga...

Nej nu är jag trött, godnatt med er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0