ojsann

Oupps, dålig uppdatering på den här bloggen. Skam på mig.

Idag slutade jag relativt tidigt. Stack till sjukhuset och hälsade på min underbaraste Farmor, hoppas verkligen att allt kommer bli som vanligt igen<3

Imorn är det jobb på salongen, min andra gång. Känns lite lugnare nu när jag vet hur saker ska gå till. Plus att det är lite roligare att gå till en salong än till skolan:)
Imorgon ska jag även hinna träffa Jesper på fika och sedan ha en kväll med tjejerna, fårse vad som hittas på för skoj.

puss

Den här bilden beskriver exakt mina önskningar. Värme, brun, vatten, god apelsindryck vid stranden

Kommentarer
Postat av: J

Det där får mig att vilja festa, sola, bada och leva livet :D

2008-11-15 @ 00:04:24
URL: http://rudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0