Nu har jag det!

Varje gång jag ska gå upp på morgonen, kollar in i min pyttelilla välfyllda garderob blir jag lika deprimerad varje gång. Jag fattar det inte, jag var ju nyss i London. Ändån hittar jag ingenting att ta på mig på morgonen. Det är som om varje gång jag köper något nytt försvinner något annat.
Tror nog att många känner igen sig, det är en av mina fasor iallafall. Älskar ju kläder men ändån blir man ytterst sällan nöjd...

Men nu vet jag iallafall en sak jag inte har, snygga skärp så det får stå på listan den här månaden...

Aja ett till onödigt inlägg, men vad är vettigt att skriva om egentligen? Är ingen sådan människa som demostrerar om adis, politik, fattigdom eller lågkonjuktur. Hm får klura på den.

Om några timmar är det fotbollsgalan hoppas Nanne Bergstrand får pris för bästa tränare=)

Kommentarer
Postat av: els

fuck u! du kan gärna byta dagerob med mig ;) fast de skulle du nog inte vilja ;O

2008-11-18 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0