Helgen är över...

Men det dröjer inte länge tills nästa, tiden går sjukt fort. Första advent nästa vecka, älskar verkligen julen.

Dålig uppdatering här i bloggen, dåligt dåligt. Har inga roliga bilder att lägga upp eftersom jag glömde kameran i Lördags, men kvällen var mycket lyckad och crazyy...haha.

Filmen kommer jag inte att lägga upp eftersom jag råkade filma med kameran på längden om ni fattar, så filmen är sne och man kan tydligen inte rotera... Eller jag vet inte hur man gör, teknisk som man är.

Imorgon bilr det först utvecklingsamtal och sedan bio med Jesper. Twilihgt(?) har hört att den ska vara bra:)

puss♥

Och just de... tänkte bara vana er, det ska bli storm imorgon, så varma kläder på;)


Kommentarer
Postat av: ela

den är aaaaaaas BRA!

ny FAVVO!

twilight* ;)

2008-11-23 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0