Alltid lika svårt...

med rubriker... Det är något jag ofta har problem med, hur kan en vettig rubrik lyda?

Jag och Jesper skulle egentligen gått på bio idag, men vi bestämde oss för att spara det till helgen istället. Idag har jag inte gjort många knop, håller på med morgondagens läxa just nu.

Haha just det. Jag och sofie kommer förmodligen vara med i Östran. Vi snackar om rugbyn, eftersom vi har sådan erfarenhet av det;)

Sötnosen min åker till Köpenhamn imorgon för att kolla på MGMT, jag är inte lite avundsjuk. Vill också komma iväg, men det lär jag väll inte göra på ett tag framöver.

Nu får det vara färdigsvamlat. Godnatt så hörs vi imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: J

Jag såg dig nog allt ;)

2008-11-20 @ 20:26:54
URL: http://rudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0