Hej regnlördag!

Skit trisst väder, verkligen.

Kollade på kussen idag när hon drillade, så duktig är hon. Hoppas hon gick vidare tills imorn med.
Efter det så var jag på stan en snabbis, kikade bara. Nu sitter jag här, men ska vidare till caisa, blir bara myskväll idag eftersom vädret passar mycket bra till de.




Sitter här och tänker nu, det är verkligen inte alls långtid kvar tills skolan slutar, den allra sista dagen med klass 9B på Novaskolan. Det ska bli jävligt kul att få bara starta om på nytt men samtidigt så kommer det bli så jäkla tråkigt att aldrig mer gå på tex sådana lektioner med Tobbe (vår mentor) där han bara sitter och babbla bort tiden med saker som inte tillhör ämnet alls, men ändån blir så himla intressant. Ja ni 9B:are fattar nog precis vad jag menar.

Men livet är till för att förändras....antar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0