Födelsedagshelg

ja de är var det är. Jesper älskling fyllde igår. Då blev det lite festande hos matilda, sedan vidare till smedby och sen in för en fika inne i stan. trevlig kväll blev det! 
                                                         

Idag sov jag hos jesper, han hade match så jag och pappsen kollade på den. Efter den åkte jag och köpte en vas som jag hade tänkt att ha en blomma eller ngt liknande i. Och etter de så åkte jag och jesper in och åt mat. kina såklart.
Sedan gick jag över till Ela som fyller år idag. mysigt med banantårta som hon hade bakat. Mycket god var den :)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Hanniiie, det var ett tag sen man såg dig nu :( börjar sakna dig lite

2008-03-03 @ 20:57:00
URL: http://rudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0