Torra ben

Jag har så sjukt torra ben, det är knappt så man vill gå i kjol m.m Just nu testar jag det som jag har läst på många bloggar , kommer ihåg att jag läste det på Michaela Fornis blogg. Att man ska vräka på med lotion och sedan ta plastfolie över. Har ingenaning om hur länge man ska vänta. Men jag får väll testa mig fram.

Jag använde Lotion från Nivea...


Återkommer om det är något att lägga ner tid på ....

Update:  Det funkade,  det var lite gladdigt men nu har jag lena ben. Har lite torrfnas kvar men det syns inte, så det blev resulltat!

Kommentarer
Postat av: Dilan´s

hihih jag brukar ha torra fötter,ibland så blandar jag alla krämer(+olivolja) jag har och sörjer mina fötter och sen lägger jag mina fötter i småpåsar. Dem blir jätte fräsha och fiina =)

2008-06-29 @ 18:07:23
URL: http://dilo.blogg.se/
Postat av: C

Det där var ngt nytt för mig...

2008-06-29 @ 20:27:19
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0