Sista dagen på Novaskolan

Känns helt sjukt. Tänk att det kan kännas så av att sluta nian, vill inte veta vilken känsla det då är att ta studenten. Eller jo det vill jag förresten, för jag vill ta studenten nu! Jag vill bo någon annanstanns, men jag tycker absolut inte illa om Kalmar, det är en perfekt sommarstad, Göm inte det!

Dagen Bestod av nyckel inlämning och film, vi såg God luck chuck, som var en rolig film. Det  var våran mentors barn som hade rekomenderat den, sen fick vi ju se att det var  lite väl naket (A)
Skolavslutning i Domkyrkan ikväll kl 19.00, kameran åker självklart med. Efter det blir det äta på Ming palace där vi har beställt bord.

klädsel idag:

randig tröja- H&M( känns som om jag alltid lägger upp "outfit" med den tröjan, men nej jag har den alltså inte varje dag;)
vollangkjol- only
armband-h&M, present från Mia
Brunväska-Farmors
Vita tygskor-Wedins
Rosa blommor i håret-åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0