Hemma från öland

Är hemma från öland och midsommar år 2008 är över. Allt har varit underbart , ett litet minus till kvällsregnet i Fredags bara. Mest hade vi det mysigt i Björnes sommarstuga, men vi var även ganska mycket i Gröndalområdet. Lördagskvällen spenderade jag med Jossekusin i Lundegård. Bilder kommer senare när jag får dom från Johanna (det var bara hon som tänkte på kamera).

Tack till Cajsa,Linda,Johanna, Lisa och Emma för en bra midsommar.


Sitter just nu hos Jesper , kollar fotbollen och jag hejjar självklart på Italien och min stora kärlek Buffón, haha!
Ska även ta en kvällspromenad senare. Är ganska trötta efter helgen.
puss så länge♥


Update:

Det gick ju inte riktigt min väg det där,Italien förlorar på straffar mot Spanien. Vet inte vad jag tycker om straffar, känns som om det är slumpen som avgör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0