ondare och ondare...

Min hals gör allt ondare och ondare... Tror nog inte att jag har halsfluss men smärtan har gått upp och ner i ca två veckor nu. Halsen är helt röd och ser allmänt svullen ut. Ska iallafall till doktorn på Måndag så man får en diagnos bekräftad.

Väldigt tur att jag inte stack till Bergkvara och vattenfestivalen idag, med tanke på halsen. Gör ondare ikväll än någonsin. Det blir istället myskväll med Ela och eventuellt Daniel. Alltid trevligt med myskvällar!

Jag vill verkligen bort från Kalmar nu, känner inte alls för att spendera mer av sommarlovet här. Iallafall inte när värmen inte existerar.



Sura ahlgrensbilar är jag sugen på ikväll, är dom inte hur goda som helst?
                                            

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Tack så hemskt mycket! (:





Har aldrig testat sura ahlgrensbilar, dock tror jag inget slår de vanliga ;P



ha en bra dag

2008-07-20 @ 12:40:10
URL: http://maliin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0