filmtime

Blev lite film idag, hyrde Cloverfield eftersom  Jesper så gärna ville se den. Det ska föreställa att den är filmad av en privatperson så man tänker att det är en B-film men ge den en chans så blir den faktiskt spännande!

jag flagnar hur mycket som helst på ryggen,jag som faktiskt hade byggt upp en bränna nu. Aja jag har bara mig själv att skylla eftersom jag inte smörjde in mig ordentligt. Brände mig rejält.. Men nu har jag lärt mig en sak, att jag alltd ska smörja in mig med solskyddsfaktor för en finare bränna ett plus är ju att man löper mindre risk för hudcanser och förtids rynkor ;)

Börjat hosta och är svullen i halsen, bara jag inte få knapra pencilin igen nu....

godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0