Dresses

Härligt väder har det varit idag och jag vet precis vad som fattas i min garderob. Fina klänningar med sommarkänsla i. Ska kika på det nästa gång jag är i stan, lär väll inte bli på ett tag eftersom jag ju skulle spara pengar, men de är något jag aldrig har lyckats med så varför skulle jag göra det denna gången? Vet att Indiska ha väldigt fina ibland... Men finast har ändån forever21 , men sen så är det ju det där med tull och  frakt, aa det kostar rätt mkt i slutändan..

 Finklänning med söta fjärilar, Asos.com
 Fin randigklänning. Lite sailor, Asos.com
Klänning från H&M och ja orange och rosa är snyggt ihop!

Alla ovan kommer från forever21!

Såg att det var pussycatdolls ikväll på tv. Det ska jag kolla på om det inte händer något speciellt vill säga...
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0