Bra Fredag!

Igår var det Fredag och det blev utgång på den. Ela kom till mig, JAG lagade mat (hon satt vid datorn;) haha) vi åt, gjorde oss iordning och stack sedan över till Danne. Där börjades det lite smått med goda och mindre goda drinkar. Sedan bar det av mot city och bussen. Det gick ingen buss! vi fick kosta på oss taxi istället. Väl framme vid Vallen så bestämde jag och Ela oss för att försöka komma in. Och ja, det gjorde vi med. Där inne var det väldigt kul. Länge sedan man var ute och dansade nu. Sedan bar det av hem...








Jag tycker minde om att se en som står en nära ledsen, vissa människor på den här planeten förstår jag mig bara inte på...

Kommentarer
Postat av: J

Du är guld värd <3

2008-07-21 @ 12:02:08
URL: http://rudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0