Back to Stockholm

I Torsdags åkte jag och Jesper tillsammans med hans mamma och pappa upp till Stockholm. Super gutt att vara tillbaks i en utav mina favvo städer. Vi blev avsläppta vid "plattan" gick direkt och åt  Mcdonald´s. Efter de blev det en massa shopping tills det blev kväll. Då vi åt vi mat i gamlastan.
 
Dagen efter blev det mer shopping vi började med söder. När vi var klara ungefär vid kl 4 åkte vi till Jespers Farbror. Hur mysigt som helst. Lördagen spenderades i en bil hem till lilla Kalmar... Men eventuellt så åker jag och Jesper igen om några veckor=)

Det blev mycket och bra shopping, Kommer istället visa bilder när jag ha plaggen på mig. Fotta allt samtidigt blir för jobbigt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0